.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کشف انبار احتکار سه میلیاردی اقلام دارویی در ساری
یک میلیون و ۲۰۰ هزار عدد انواع دارو به ارزش ۳ میلیارد تومان در شهرستان ساری کشف و ضبط شد.
کشف انبار احتکار سه میلیاردی اقلام دارویی در ساری

به گزارش شمال نیوز به نقل از صداوسیمای مازندران، رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه مالک یک داروخانه اقدام به احتکار اقلام دارویی در یک مجتمع مسکونی کرده است، موضوع در دستور کار کارشناسان اداره اطلاعات و عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.


سرهنگ محمد محمدپور افزود: اداره اطلاعات این پلیس با هماهنگی قضائی شهرستان ساری از طریق ذره بین قرار دادن مکان نگهداری دارو‌های غیرمجاز که اقدام به دپو انواع اقلام دارویی از قبیل قرص، شربت و آمپول‌های دارای شرایط نگهداری خاص در یک باب آپارتمان مسکونی کرده بود را شناسایی کردند.


او گفت: ماموران این پلیس پس از هماهنگی‌های قضائی با همکاری کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی استان و شهرستان ساری در بازرسی از انبار نگهداری کالا، یک میلیون و ۲۰۰ هزار قلم دارو را کشف و ضبط کردند.


سرهنگ محمد پور ارزش دارو‌های مکشوفه را برابر نظر بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: منزل فوق پلمب و مالک داروخانه و پزشک متخلف پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.


رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از مردم خواست در مقابله با قاچاق کالا و احتکار و سایر مسائل امنیتی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.046 seconds.